zaterdag 6 augustus 2011

Van Harte


Weer een wit kaartje, ik blijf het mooi vinden.

gr. Cootje

17 opmerkingen:

  1. Het is prachtig Cootje.
    Mooie mal heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo

    ik blijf de witte kaarten ook heel mooi vinden


    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het ook mooi zo'n wit kaartje, je hebt het prachtig gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy cootje
    ja het is echt een prachtige witte kaart, en erg mooi gemaakt
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje!
    Ik blijf de witte kaartjes ook erg mooi vinden, maak ze regelmatig.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inderdaad, een wit kaartje is schitterend.

    groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, ja he, het geeft zo'n chique uitstraling,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Cootje,
    ik vind jou witte kaarten altijd prachtig dus ga er maar lekker mee door

    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat ontzettend mooi zeg
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo Cootje goedenavond.
    Jij komt even met een pronkstuk.
    Wat is dit prachtig mooi gemaakt.
    En nog wel zo mooi in het wit.
    Echt een juweeltje.
    Verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een beauty.... witte kaarten blijven inderdaad prachtig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cootje,
    Inderdaad.....wit is en blijft mooi en ook dit kaartje is weer SCHITTEREND wit ☺☺☺
    Nog een fijne avond en ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend gemaakt Cootje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hi die cootje, wat een prachtige kaart.
    en wat een reacties.
    goed voorbeeld ga het zeker een keer "proberen" te volgen.
    groetjes wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende witte kaart ik ben bij toeval op je blog terecht gekomen en volger bij je geworden hoop dat je ook eens bij mij langs komt grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja schitterend, een witte kaart, zo ook deze.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart
    mag ik hem namaken,en heb je hem gewoon op een kaart geplakt van 13bij 13
    gr bep

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje.

Groetjes Cootje.