maandag 25 januari 2010


Deze easel kaart heb ik gemaakt voor een vriendin die 50 wordt.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Cootje

    Wat een heerlijk vrolijk kaartje.

    groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende easelkaart heb je gemaakt cootje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, leuk die frisse kleurtjes!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Cootje,

    Wat leuk, het is wel heel anders dan we gewend zijn van je. Maar ik vind hem wel echt mooi.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Cootje,heerlijk vrolijk.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cootje, prachtige kaarten heb je op je blog staan.
    Ik heb wat voor je op mijn blog voor je staan.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo zie ik het maar graag.

    Groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje.

Groetjes Cootje.