vrijdag 4 december 2009

Weer een  kaartje



5 opmerkingen:

  1. Hallo Cootje.
    Mooie kaarten hoor!.
    Ik ben blij dat je er weer iets nieuws op hebt gezet, het werd zo saai (grapje).

    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes heb je weer gemaakt!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb steeds nog moeite om op je site te komen. maar nu is het gelukt, en hoe.... mooie kaarten en een echt slaapliedje. wat heel toepasselijk is om dseze tijd. leuk hoor . welterusten wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cootje,

    Er staat iets op mijn blog voor je.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk maar wat ik heb gedaan, het is de bedoeling dat jij dat nu ook doet. Dus je zet die afbeelding van de award in een nieuw bericht, noem 5 dingen waar je gek op bent en geef 'm door aan 5 personen.

    Als 't niet lukt, hoor ik het wel.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje.

Groetjes Cootje.